måndag 18 januari 2010

Måndag- Nystart

Håller på att tvätta undan den enorma tvätthögen, tyvärr tror jag inte att jag hinner färdigt allt innan jag måste iväg.. På det nya jobbet!

Går och trampar mest hela tiden, vet inte om jag börjar bli nervös kanske?:D
Kan inte tvätten bara bli klar någongång?!

Iaf, jag ska iväg och jobba på SJ. Fixa med RTG - restidsgarantin, antingen godkänna eller neka ersättning. Helt nytt för mig, aldrig jobbat med data förut. Ska bli kul!:)
Tyvärr vet de inte hur länge jag/vi kommer behövas framöver..

Det blir även inget London, tråkigt. Men hellre tjäna pengar när man får, och åka iväg senare när det passar sig bättre.

Igår bogserades Suzukin till morfars garage, den har inte fungerat nå vidare på sistone. Fått fylla på vatten/glycol hela tiden i princip. Inte konstigt heller, när vi i garaget kunde se ett stort hål i en slang! Hoppas det bara är den som behöver bytas, fler saker befaras ha spruckit i denna kyla som varit.:(

Var på Grottan igår kväll och fixade, det var fixarkväll.:P Skruvning, smörjning, städning och målning på schemat. Måla är kul!:)
Nu är det finfint där, köp ett gymkort och iväg och träna vettja.;)

Nu ska jag springa ner till tvättstugan, för 211 gången...
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar