måndag 11 maj 2009

Full fart.

Allt hände i helgen.
I fredags for vi och handlade grejer inför en kväll med grillning och mys tillsammans med Malin, Peter, Elisabeth och Marre.
Famnen full som ni ser, och när inte den räckte till tyckte Rasmus jag kunde bära med huvudet och munnen. Det gick bra det med.

Lördagmorgon/förmiddag bestämde vi oss för att åka hemåt Ånge, där vi i vanlig ordning kickade igång crossarna och körde en sväng, upp till Torringen. :)
Rasmus bror tog årets första dopp i sjön, sjukt kallt!

Sedan for vi in till Ånge, plockade upp Jocke, Björn och Nette.
Vi stannade till i Ljungaverk och slängde i oss mat från Shish Kebab, därefter vidare till Sundsvall..
Partyswiften!:)

Siktet var inställt på fest hos Marre och Elisabeth, och mycket riktigt var det där vi hamnade också. Trevligt!
.
Söndagen trodde jag skulle bli lugn. Oh visst.
Vi kom på att Fränsta hade hemmamatch, och att Jens skulle debutera. OCH att det skulle vara bilbingo i Alby!
Då for vi, samma gäng hemåt Ånge igen. Stannade i Stöde och käkade go mjukglass. Mums! Såg fotbollsmatchen som de tyvärr förlorade..
.
BILBINGO!
Sommarens första bilbingo är spelad för min del!
Jag, Rasmus, Jocke, Jens och Crille for iväg för att spela.
Jocke vann 1000 spänn, Rasmus 300 och Crille 1500!
Helt otroligt att 3 stycken i samma bil vinner!!
Det gick ju inte så bra för mig o Jens..
.
Nu är vi hemma i Sundsvall igen, och den lugna vardagen är tillbaka..
Ont i ryggen.
Hörshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar