fredag 4 december 2009

Fredag

Fredagar brukar vara riktigt sköna dagar, tyvärr har inte jag den känslan i magen just nu.
Jag vet att jag borde skriva klart analysen, men istället gör jag ALLT annat..
Hittills har jag fördrivet tiden genom att storstäda, Rasmus var duktig och lagade dammsugaren igår.:) Diskat och donat, letat och skrivit adresser på julkorten, slagit in de få julklappar jag redan köpt.. Och nu sitter jag här, skriver blogg.
När fan ska jag känna att nu, NU ska jag skriva analysen?

Jag blir så irriterad på mig själv.

Nog om denna skit..
Kallt har det börjat bli ute iaf, och det gillade inte lilla Suzukin som knappt hade någon glykol i kylarn.. Det märkte jag i onsdags morse när jag skulle till jobbet.
Kom absolut ingen värme in i bilen, samtidigt som den nästan kokade.
Blev stående efter vägen ett tag, men som tur var kunde svärfar skjutsa mig.:)
Sedan hade jag tur att pappa kunde hjälpa mig, så nu mår bilen bra igen!

Idag äter jag sista pencillintabletten också, och det har blivit bättre! Förutom att varje eftermiddag/kväll, sisådär två timmar efter att jag tagit andra tabletten får väldigt ont i magen/baksida rygg? Och det håller i sig, tills att jag somnar och vaknar dagen efter. Konstigt.

Näe, börja laga middag kanske?
Har ingen aning vad jag ska hitta på, blir till att improvicera med det saker som finns i kylskåpet/frysen.

Jaja, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar