måndag 14 december 2009

Smått panik

Känner mig en aning stressad.

Nu har moster Ia fyllt år, vilket är det första tecknet på att det är nära till Julafton, på fredag fyller syster år och då är det verkligen nära inpå..
Jisses, vart tog november och början på december vägen?!

På fredag ska jag vara klar med all självstudie via komvux..oops.
Har alltid varit dålig på att planera skolplugg, ÄR ALLTID I SISTA SEKUND!
Har ju några dagar kvar ändå, MEN..typiskt men ändå tur, så ska jag få jobba imorgon och på onsdag.. Så då är det helt plötsligt nästan bara torsdagen kvar..:(
Det fixar sig nog.:)

Var iväg och tränade förut, börjar kännas allt roligare att styrketräna..Och det känns relativt bra i ryggen!:) Förutom att jag känner mig väldigt sne..
Kanske att jag ska kontakta "svennan", han sägs ju vara skitbra..

Jaja. Nu lockar sängen otroligt mycket!:)
Nattinatti. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar