tisdag 23 mars 2010

SOL!

Fy sjutton vad mycket piggare man blir av att solen är framme!
Känner stor skillnad gällande mitt humör och ork.

Hm, ändå ligger jag på soffan nu? Bara en liten stund. Jag vilar lite efter jobbet, samtidigt som jag taggar för att göra en städinsats i vår lägenhet.
I fredags bestämde vi oss för att flytta upp till oss, trots att renoveringen inte är färdig.. Så vi har grejer överallt och inget badrum.
Imorse vaknade jag av att jag hörde röster i lägenheten, nästan panikartat väckte jag Rasmus..
"-Rasmus vakna, det är någon här!!"
Mycket riktigt var det två karlar i hallen, som skulle arbeta i badrummet.. de har ju egen nyckel.

Nu är det ett hål i vårt badrumsgolv, ner till grannen.:D Och den stora fläkten som stått och blåst dygnet runt står fortfarande där och blåser. Ni kan inte ana hur mycket jag håller tummarna för att det ska bli torrt och klart snart. Idag har det gått en månad utan badrum...

Jaja. Nu ska jag slita mig härifrån, jag fastnar väldigt lätt vid datorn såå länge.. nu är det städning som gäller!! Därefter matlagning och ett pass på Grottan.:)

Trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar