fredag 17 april 2009

Fredag

Japp, då var det fredag och det känns skönt. (Trots att jag varit hemma hela veckan)

Idag har jag faktiskt klätt mig hyffsat, kletat på mascara och blivit en människa igen. Jag känner mig mycket piggare och det gör inte alls lika ont i/på magen längre. Förutom när jag ätit mycket, då magen stramas ut en aning mer än vanligt.:D Vilket jag fick känna av idag efter att jag och Rasmus ätit middag på Pizza city.

Annars har vi varit ute i Birsta en sväng, vi skulle handla lite smågrejer. Det viktigaste var att köpa bregott, MEN vi kom hem utan! Istället hade vi en hel del påsar med krukor och blommor. Tips, de har utförsäljning från buketten i Birsta City.

Helgen kommer tillbringas hemöver Fränsta/Ånge. Imorgon åker vi till Östersund och kollar på fotbollsmatchen, och på söndag fyller pappa år. Tårta och grejer!:)
Det är banne mig inte länge kvar tills jag fyller år, undra vad jag ska önska mig?:P

Nu ska jag fundera vad jag ska packa..Hörshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar