torsdag 2 april 2009

Wii fit

Igår for jag och Rasmus iväg till Malin, för att fika hennes relativt nybakta chokladrutor med henne och Peter, och kolla på Sverige - Serbien matchen.
Men det blev mest fokus på Wii spelet som Peter lånat.. Det var skitkul, men himla svårt också. Jag var totalt värdelös på att köra slalom, (Malin var skitduktig) att rocka rockring var en jättebra magträning!

Idag har vi inhandlat grejer inför imorgon, ingridienser till båål!:)
Jag känner att mitt partyhumör är på topp, det nästan rycker i benen och vattnas i munnen.Haha. Vad jag ska dansa och dricka.:D

Nu är mitt hår en del kortare, men mycket piggare och fräschare.
Skönt!

Snart ska jag iväg på träning, köra lite lätta teknikövningar och fysträning.
Det ska bli kul.:)

Hörshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar