tisdag 7 april 2009

Helt kaputt.

Helgens bravader har tagit ut sin rätt..

Inflyttningsfesten blev lyckad, jag hade jätteroligt och tror faktiskt de flesta andra hade det med. Musik, gitarr och sång. Surr, bål och skål!
Vi hamnade tillslut på O´learys, dansade loss en del, därefter fyllde vi våra magar på kebabcity. Godaste fyllekäket i stan! ;P

Lördagen vaknade man, och mådde som man förtjänade..
Som alltid dyker tanken upp; varför lär jag mig aldrig? Alkohol är dumma grejer.
Aldrig mer..och blablabla.

Tog det lugnt hela dagen, för att ladda om batteriet tills kvällen.
Jag, Rasmus, Jens och Jocke for hemåt Ånge, för att kolla på två band som skulle spela. Jag var inte så peppad, men när The Bushmills började spela gick det inte att vara lugn och still.
Vilket band. Riktigt imponerad!

Söndagen for vi hemåt staden, stannade till hemma i Fränsta på en fika och för att lufta min cross lite grann. Snart är det dags att plocka fram den på riktigt.:)
Väl hemma i stan var det bara att duscha och byta kläder, för att åka vidare till Timrå på kalas hos Rasmus syster och familj. Deras yngsta son fyllde 3 år, och han är otroligt söt!!

Igår mådde både jag och Rasmus piss och åkte hem tidigare från jobbet. Jag har såå ont i magen!
Och det håller i sig. Ligger med uppdragna knän och en varm vattenflaska på magen här i sängen, och tycker synd om mig själv..
Rasmus mår en aning bättre, och han får så lov att pyssla om mig. Tack gofis!

Idag är världens slöaste dag. Mestadels bara legat på soffan, med undantag toalettbesök, låång dusch, middag vid köksbordet, och nu en liten stund i sängen.. Kommer nog inte bli så mycket annat heller, för det tokvärker i magen!

Näe, nu är det slutskrivet om min mage.

Fick brev från skatteverket igår, och jag var till en början himla glad.. för jag har alltid fått tillbaka ett par tusenlappar.
Men jag fick en ordentlig käftsmäll denna gång. Hua.
Jag kan absolut ingenting om att deklarera, varför lär man sig inte sånt i skolan för?
Som tur är kunde Malins pojkvän en hel del, och fick hjälp utav honom med uträkningar och grejer. Tack.

Nu har jag ingen ork kvar att skriva.
Tack o hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar