onsdag 1 april 2009

Påskägg

Snart är det dags för påskägg.
Men jag har nästintill redan fått nog av dem.

Jag åkte iväg på inventeringen igår, och mitt "team" ur laget; jag, Sofia, Lotta och Petra tilldelades att räkna en låång hyllrad inne på Willys, med b.la. blommor och krukor, men värst utav allt var alla dessa påskägg och pynt.. 3 och en halv timme tog allt som allt.

Väl hemma var det bara att gå och lägga sig, typ. Hann se sportnytt, där det visades att Sveriges hockeylandslag vann på straffar mot Schweiz, vrålsnygg straff utav Linus Omark. Helt otroligt.

Idag har vi varit iväg och jobbat, och nu sitter vi mest halvsovandes i soffan med varsin dator. Pappa var här och hälsade på en sväng förut, surrade och drack kaffe.

Vet inte vad jag ska hitta på för att bli pigg? Kanske hä mig ut på en promenad? Men det tänkte jag göra närmare kvällen istället..
Tanken på att jag ska klippa mig imorgon gör mig en aning piggare, som jag har längtat på att håret från min förra kortklippta frisyr ska växa ut så man kan klippa till något annat vettigt utav det.
På tiden.

På fredag har vi även inflyttningsfest. Ser fram emot, och hoppas det blir skoj!

Hörshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar