måndag 30 november 2009

El Clásico

Igår hände det.
Barcelona - Real Madrid.
Zlatan mot Christiano Ronaldo.
Jag säger bara Zlatan, Zlatan, Zlatan!!:) Vad du är bra!

Igår var det första advent, mysigt. Men jag blev riktigt besviken på Ånges julskyltning..
Det var så himla litet, och värst av allt var tomtegrottan.
Ett litet litet bås, ungefär som en vit kartonglåda!? Hallå?
I Fränsta har det alltid varit en "grankvistgrotta", så himla mycket bättre.
Lite mer julkänsla har man väl allt fått, den vita fina snön har stor inverkan till känslan..

Sitter och kollar på nyheterna nu, Andreas Grega, vem fasen är det?
Han är tydligen en känd artist, som ska flytta till Sundsvall.
Jag har dålig koll på svenska artister.

Planer för dagen. Hm.
  • Ska försöka ge mig iväg och träna ett pass (får se om blåsan går med på det, känns som om jag ska kissa på mig hela tiden)
  • Förhoppningsvis läser jag ut boken som jag måste..
  • Bestämmer mig för ett ämne som jag ska skriva uppsats på..
  • Slänga flaskor och panta burkar (ser förskräckligt ut med pantpåsar stående i köket..hua)

Jaja. Det lär även bli en massa annat gjort också, men dessa punkter är vad jag bör göra. .

Nu ska jag göra något åt mitt ruffs. Alltid, varje morgon vaknar jag med världens frilla. Jag måste snurra omkring mycket i sömnen..

Asch, det är lätt att bli sittande vid datorn. Jag ska slita mig nu.

Trevlig måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar