söndag 15 november 2009

Söndag

Slappsöndag. Ganska skönt faktiskt.
Gick en liten promenad förut, för att kolla vart den nyöppnade tattoostudion låg.
Blir nog en sväng dit någon dag framöver, för att kika på motiv och grejer.
Någongång ska jag tatuera mig.:P

Igår var det ett lätt träningspass, syftet var egentligen att försöka gå och stretcha bort träningsvärken jag hade i benen. Tror jag lyckades, för det gör inte alls lika ont längre.:)

Efter det var det ganska lugnt, Hjelm kom hit och vi kikade på första Johan Falk filmen; Skitbra!
Ikväll kommer Hjelm tillbaka, plus Jocke och Chrille. Vi ska kolla på nr 2. :D

Nu ska jag röra om i maten. Och gissa vad jag ska äta idag?! (Inte Rasmus, för han mår dåligt av bara lukten! Stackarn)
Potatis, pölsa och rödbetor.:) Ska bli så gott!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar