måndag 16 november 2009

Tråkigt

Det gråa och trista vädret gör att man känner sig lika grå själv, och inte nog med det heller..
Det är måndag och jag har ingenting att göra!

Idag är en sådan dag då musiken dånar högt ur högtalarna och jag går runt och småplockar lite här och där. Funderar på att möblera om? Då blir man ju sysselsatt för ett par timmar framåt.
Näe, jag borde göra annat. Gå till komvux och skriva ut massa papper.

Något som glädjer mig är att Jenny är på hemmaplan! Och att jag snart får träffa, krama och surra med henne!:)

En annan sak som jag ser fram emot är "tjejsläktträffen" på fredag.:)
Mamma, mostrar, kusin och ev syster kommer hit och käkar, pysslar, spelar spel/leker (har kommit på en kanonbra lek) och kvällen kommer innehålla en gnutta alkohol. :D

Nu ska jag ta en svängom med dammsugaren, därefter kanske showa för alla grannar med skurmoppen!Haha.
När det spelas hög och bra musik är det svårt att bara hålla sig till "skura golv". ;)

Pusshej!




4 kommentarer:

  1. Sista helgen i november, alltså nästa helg, flyttar jag hem, till ÅNGE!!!! Så du vet, om du inte har något att göra och vill slippa möblera om hela dagarna. Puss Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Så du ska också bli ÅNGEbrud.;) Kul! Jag hittar gärna på något framöver.:) Kram

    SvaraRadera
  3. lägtar tills på fredag!va kul det ska bli...ska vi ta med nåt?(förutom ett glatt humör o "dryck")hehe..kram från den ena mostern (m)

    SvaraRadera
  4. Ta med pysselgrejer/roligt spel om du har!:) Kram/ A

    SvaraRadera