fredag 27 november 2009

Vilket tempo!

Det här känns riktigt konstigt..
Vår granne på våningen ovanför, har en säng som gnekar ganska ordentligt när det händer "grejer" i sängen..
Här sitter jag och hör takten väldigt väl.:D Trots att jag har tv:n på, måste höja volymen!!

Idag har det inte hänt så mycket, kändes bättre med uvin men gick ner på vårdcentralen ändå..
Många värden var normala, så jag ska fortsätta hälla i mig sura drycker.. Jag kommer älska tranbärsjuice innan det är färdigt.Haha.

Efter detta besök har jag bara legat på soffan och läst, ingen njutbar läsning precis utan det är "måsteläsning". Svensk klassiker som jag ska göra analys på.
Den är väldigt trög och svårläst, och när jag måste känns det bara jättejobbigt.

Fredag idag? Verkligen?
Jag är totalt dagvild. Känns som onsdag/torsdag för mig.
Imorgon ska jag iväg o jobba hela dagen, så då försvinner lördagen. Eller har ju kvällen kvar.:)
Men vi har hittills inga speciella planer för lördagkväll/söndag. Blir nog relativt lugnt.

Klick!
För tusan, det är ju idol ikväll!!
Hade jag också glömt bort. Vad är det för tema ikväll?
Älskar fredagar. Idol gör fredagskvällarna.:P

Nu skriker min mage efter mat, men Rasmus slutar inte förrän 18:20..
Blir "skåpätande" fram till dess.

Jaja, trevlig helg! Och så vill jag säga Stort Grattis till min Syster!
Kram

3 kommentarer:

  1. "jag hör hur dom ligger me varandra i våningen ovanför,hon låter så lycklig,hon låter så gla!jag hör inte honom,men hon låter bra!"det finns ju en låt,som går sådär ungefär..stämmer ju in ganska bra då?fast du hör kanske "bara" sängen..;)/maria

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja, det är bara sängen som låter, som tur är.:D

    SvaraRadera