fredag 13 november 2009

Fredagsmys

Relativt uttjatat ord numera, men det passar ju så bra.

Ikväll ska jag göra en Annikas specialkycklinggryta, och sedan blir
det nog bara mys i soffan framför Idol med Rasmus.:)
Undra vad det är för tema ikväll?

I övrigt känner jag mig inte på topp, det tär på en att vara arbetslös..
Och inte nog med det, så har jag för första gången i hela mitt liv råkat fått
urinvägsinfektion.
Bland det jobbigaste jag varit med om, har knappt vågat
gått längre än 10 m från toaletten. Nu har pencillinet börjat verka, tack o lov!

Snart är det jul också, hade pysselkväll med Jens & Maja förra helgen.
Bakade lussebullar (och åt såklart en del utav dem) & pepparkakor, drack glögg och pysslade med massa glitter o grejer.:)
Pynt och pyssel är skoj, däremot börjar jag känna mig en aning stressad gällande julklappar och grejer, planering för nyårsfirande. Tiden går ju så himla fort!
Huxflux är det julafton.
Undra om man får jobba något under jul? Det skulle ge stålar det.;)

Jaja, nog med dravel.
Tror jag ska baka negerbollar nu, har haft ett sug efter det i flera dagar..
Och det är fredag! Då får man gotta sig!:)

Trevlig helg!
Puss/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar