onsdag 25 november 2009

Nöjd!

Igår hämtade vi hem vår nya säng, 1,60 bred och väldigt skön!
Äntligen behöver vi inte trängas.

Idag har jag möblerat om och julpyntat. Eller pyntat och pyntat; bytt gardiner och hängt upp julstjärna och ljusstake.:)
Är riktigt nöjd med slutresultatet, bara en grej som jag är riktigt missnöjd med och det är att dammsugaren pajjade förut, så det är inte dammsuget...:(

Någon som har en dammsugare till övers?:P

Jag har otur. Uvi på g igen tror jag.
Att man kan få det så snabbt igen? Det var ungefär en vecka sedan jag slutade med pencillinet!
Imorgon ska jag iväg och jobba, kan ju prata med sjuksköterskan då.:)

Funderar mycket kring vaccinsprutan. Funderar på om jag ska ta eller inte?
Tror jag struntar i det..eller..

Nu ska jag laga middag! Kycklingwok och ris.:)
Ha en trevlig kväll!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar