lördag 21 november 2009

Tjejkväll.

Igår kom Malin, Jessica, Mamma, Maria och Camilla hit.
Käkade tacos och julpysslade. Därefter sattes tv:n på och undertiden idol var, hann vi även prova på en del likörer.:)

Sedan, körde jag igång leken som jag är så nöjd med. haha.
På programmet Diggilo, den där deltävlingen "minuten"(?), man är två och två, det visas en bild(bara ena ser den), och den som ser bilden ska sjunga för den andra så den gissar rätt..
Jag är ju urdålig på att förklara, men skitsamma. Det var väldigt roligt i alla fall!:)

Kartongleken, Grease show, utklädnad och besök två våningar nedanför..
Mycket skratt blev det igår! Det är så kul att hitta på sånna här grejer.:)
Många förvånas när man säger att man festat med mamma och mostrarna, jag säger bara att det är svinkul att festa med tjejerna i vår släkt!:)

En aning trött idag, inte bakis alls faktiskt. Fick många munkar igår, (de som känner mig vet att jag älskar munkar).. Guess what? Jag åt 1 ½ munk till frukost idag.:D

Har plockat lite grann, men allt känns så tråkigt idag. Trots att solen tittat fram.
Jag vet varför också, för att jag är ensam hemma..ända tills imorgon.
Nästan så jag gruvar mig inför middagen, dels för att jag inte vet vad jag ska laga och för att det är tråkigt att bara laga till sig själv..men det värsta utav allt är ju att ÄTA SJÄLV.

Jaja. Tv:n är bra underhållning..

Ha en bra lördag!
Puss/A

8 kommentarer:

  1. Låter som om att du har haft en riktigt bra tjejkväll :)Hur är det med dig annars nu för tiden? :) Kram//Madde L.

    SvaraRadera
  2. Hm, vilken tankenöt detta blev..Madde L? Min gamla klasskamrat?:P Jovars, just nu är det sådär, annars bra.:) Själv då?

    SvaraRadera
  3. Haha :) Tänkte först bara skriva Madde men kom på att det kunde bli lite väl långsökt för dig att komma på vem det var :p Men jaa, det är din gamla klasskamrat, SP du vet ;)Med mig är det finemang :) Bor du i Ånge nu?

    SvaraRadera
  4. L var en ganska bra ledtråd.:P Ja, nu bor jag i Ånge, vart håller du hus? Östersund? Färdigutbildad? Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller också hus i Ånge :P Bor i samma hus som blomsterhandeln.. Pluggar i Östersund så jag pendlar mellan då jag behöver åka upp.. Blir färdigutbildad januari 11, är inne på termin 5 av 7 nu så det tar sig :) Vad pysslar du med? :) Kram

    SvaraRadera
  6. Aha, där ser man.Hur länge har du bott där? Och det går bra att pendla? Hur lång är din utbildning totalt? Många frågor jag ställer.:D
    Jadu, vad gör jag? Känns för tillfället som om jag står still och trampar..har ingen ordentlig plan. Hoppar in som vikarie på ett sjukhem lite nu och då, pluggar upp några betyg på komvux(för att sysselsätta mig och eventuellt söka skola framöver.)Lever en dag i taget helt enkelt.:P

    SvaraRadera
  7. Jag har bott här i lite mer än ett år och det fungerar bra att pendla, behöver inte åka upp till Östersund varje dag :) Min utildning är 3,5 år, så efter jul har jag 2 terminer kvar och sedan är jag klar :)Ska bli så roligt att få komma ut och jobba sedan!! :) Men det är väl inte helt fel att få jobba som vikarie då och då och samtidigt plugga i väntan på att du kommer på vad du vill göra :) Hur känns det att bo i Ånge då? :p

    SvaraRadera
  8. Aha.. Vad skönt då, snart avklarat! Nja, det är ju alltid nåt, men det blir typ bara 1-2 dagar i veckan.:S Och då är inte Ånge det ultimata stället att bo i; finns inte allt för mycket att hitta på..eftersom jag är van Sundsvall. Blir en del promenader och styrketräning.. vad gör du förutom att plugga?:)

    SvaraRadera