tisdag 17 november 2009

Skrikande poliser!

Erkänn att du blev nyfiken vad det står i detta inlägg p.g.a. rubriken? :)

Sitter i soffan framför tv:n och kollar på kanal 6- cops.
Poliser som jagar, skriker och ger en man ´elstötar´ just nu. Lite otrevligt, men spännande!


Väntar på att hockeyn ska börja..Modo och Foppa!:P

Idag har jag tvättat järnet, fyra fullproppade tvättmaskiner. Så skönt att ha det gjort!:)
Ännu gladare blev jag när Jenny kom och hälsade på. Alltid lika roligt! Din "osthistoria" var det roligaste jag hört på länge!!!:D

Skrivtorka..
Jo, snart får jag nog min Ipod.
That´s it. Inget mer intressant att skriva här..

Hörshej.

2 kommentarer:

  1. hörrö, du är utmanad, kolla min blogg! krama

    SvaraRadera
  2. jag blir så glad av att träffa dig. längtar redan till Jul! :) Det blir kul. Nu ska jag svara på din utmaning ;P

    SvaraRadera